Ik heb mijn kaartlezer niet ontvangen

Gewijzigd op Di, 12 Dec, 2023 om 6:33 PM

Wanneer wordt uw bestelling verzonden?

Robots verzendt uw bestelling automatisch. 

Als u de e-id reader voor 16:00 bestelt, wordt deze dezelfde dag nog verzonden en komt deze de volgende dag in uw mailbox aan.


Tracking code

Als u de kaartlezer niet heeft ontvangen, kunt u een support ticket openen, waarin wij u meer tracking details kunnen geven.


Kaartlezer vast in verzending of niet geleverd

Als de kaartlezer vastzit in de verzending (bijvoorbeeld nog in het DPD magazijn) of aangeeft dat hij geleverd is (maar je hebt hem niet ontvangen), dan moet je een officieel DPD klachtenformulier invullen.


Bijgevoegd in dit artikel is het formulier dat u moet invullen zodat wij een onderzoek kunnen starten bij DPD.

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren